Monday 22 August 2011

Impian Raya Saya.

alalola.

berdasarkan tajok entry aku mesti igt aku pengaroh tibi kuat sbb tajok pon ala ala cerite kat tibi 9 pukol 8.30 lepas berite. aku x minat sebenanye cerite tu
selame cerite tu wujud aku penah tgk sekali jek. agak memebosan kan ceritenye. aku tgk cerite tu pon atas alasan nak tgk NAZIM OTHMAN je sbb die heronye. hikhik. ok dah cerite pasal drama tu. abaikan.

aku menaip pepagi entry ni sbb aku ade impian nak raya dalam keadaan kampung yg gilang gemilang macam "eid of the year". chewwwah ! eh tak de lah. aku just nak raya yg sederhana tapi gumbira. aku sebenanye x de kampung so selame aku hidop doploh tahun ni(*oh mude lagi rupenye) aku hanye beraya di kawasan taman perumahan mewah je eh salah taman perumahan sederhana yg majoriti penduduknye semue ade kampung. ade la pakcik aku yg duduk kampung tapi kami tak ngam ngam soi. so lupekan !
 
bile tgk cerite kat tibi pasal suasana kampung beraya, alahai teringin pulak. seronok ramai jiran sedare yg datang main mercun sesame main meriam sesame terbako sesame. haiih. bako lemang buat dodol. seronok woh.

beraye ala kampung cenggini.
tapi bile pikir pikir balik rasenye aku kene bersyukur sebab walaupon aku tak dapat raye kat kampung tapi aku beraye ade mak bapak n adik beradik pon dah gumbira. kite jgnlah selfish sgtkan org lain beraye ade yg tak de mak bapak tak de makanan. tapi kalau nak jugak beraye kat kampung kenelah carik husband yg ade kampung. tapi aku tak pasti lah yang PIERE ANDRE tu ade kampung ke tak. pape pon nanti aku selidik lagi lah sebelom kitorang nikah. chewwah ! perasaan betol. HAHAH.


ok cukup ! Chalo.

No comments:

Post a Comment